Monday, February 22, 2010

ေက်ာင္းသား

ေက်ာင္းသားနဲ႕ပတ္သက္ရင္ ကၽြန္မ အျမဲတမ္းအေကာင္းျမင္ေလ့ရွိပါတယ္။
ကၽြန္မတုိ႕ေခတ္မွာေရာ ကၽြန္မတုိ႕မတုိင္ခင္ ႏွစ္မ်ားမွာေရာ ေက်ာင္းသားဆုိတာ
သမုိင္းမွာ နံမည္ေကာင္းနဲ႕ ေနလာခဲ့တာပါ။
သူတုိ႕က မိသားစုတာ၀န္မရွိေသးဘူး။ ရုိးသားတယ္။
ကုိယ္က်ိဳးစြန္႕ဘုိ႕အမ်ားအတြက္ အနစ္နာခံဘုိ႕ ၀န္မေလးတဲ့သူေတြပါ။
ကၽြန္မတုိ႕ တကၠသုိလ္တက္တုန္းက လူမွဳ႕အဖြဲ႕အစည္းေတြမွာ
တကယ့္ကုိ စံျပထားရမဲ့ေက်ာင္းသားေတြကုိလဲ ေတြ႕ခဲ့ဘူးတာအမ်ားျကီးပါ။
ကၽြန္မ ျပည္မွာ တုန္းက ေဘးျခံက ဂ်ီတီအုိင္ေက်ာင္းသားအေဆာင္မုိ႕
သူတုိ႕အားကုိးနဲ႕ တစ္ေယာက္တည္း ေနလာခဲ့တာ။
အဲဒီအျမင္ေတြကုိ ဒီမနက္မွာေတာ့ နည္းနည္းေ၀ေ၀၀ါး၀ါးျဖစ္လာပါတယ္။
အခုကၽြန္မတုိ႕ရြာရဲ႕ေက်ာင္းေတာ္ျကီးေတြက သိေတာ္မူတဲ့အတုိင္း ျမိဳ႕ျပင္မွာေလ။
ေက်ာင္းေရာက္တဲ့အထူးကားေတြေျပးေပမဲ့ ခရီးသည္ေတြနဲ႕ ေရာတင္တဲ့ကားေတြေပါ့။
အျခားအရာေတြထူးတာထက္ ကားက နည္းနည္းသန္႕ျပီး ေစ်းပုိေပးရတာေပါ့။
ကၽြန္မဖယ္ရီဂိတ္ကုိေရာက္ဘုိ႕ 5မွတ္တုိင္ေလာက္ လိုင္းကားစီးရတယ္။
ကၽြန္မ ကားေပၚတက္ေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ထုိင္ခုံမွာ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ထုိင္ေနတယ္။
ေက်ာင္းသားမွန္းသိတာက သူတို႕ Uniform ေျကာင့္ပါ။
တကၠသုိလ္ေက်ာင္းသားျကီးေပါ့။
ကၽြန္မက သူ႕အေမေလာက္ရွိတာမုိ႕ ထုိင္လုိ႕ရေအာင္ ဟုိဘက္တုိးေပးလုိ႕ေျပာလုိက္တယ္။
အဲဒါကုိ တုိးမေပးဘဲ ကၽြန္မကုိ ခပ္တည္တည္ ခပ္ရုိင္းရုိင္းျပန္ျကည့္တယ္။
ကၽြန္မက နီးနီးေလးစီးတာမုိ႕ အတြင္းကုိ မ၀င္ခ်င္တာနဲ႕
အေပါက္နားနီးေအာင္ သူ႕ခုံကုိ ေရြးလုိက္တာပါ။
ကၽြန္မတုိ႕ျဖစ္ေနတာကုိ စပါယ္ယာေကာင္းေလးကသိေတာ့
အစ္မ အတြင္းကုိ ၀င္စီးလုိက္ပါတဲ့။
ကၽြန္မလဲ ေနာက္ဘက္ကုိ ၀င္သြားထုိင္လုိက္ပါတယ္။
ဒါေပမဲ့ စိတ္ထဲေတာ့ ခပ္တင္းတင္း။
ဦးေဇာတိက ေဟာဘူးတယ္။
အေမရိကန္မွာ ဂါ၀ရတရားဆုိတာ မရွိဘူးတဲ့။
ဘာလုိ႕ ဂါ၀ရရွိရမွာတုံးလုိ႕ျပန္ေမးတယ္တဲ့။
ဆရာေတာ္ကုိ ေလွ်ာက္ခ်င္ပါတယ္။
ျမန္မာျပည္မွာလဲ ဂါ၀ရတရားမရွိေတာ့ပါဘူးလုိ႕။
အဘ အဘ နဲ႕အခြင့္အေရးေပးႏိုင္တဲ့လူေတြေရွ႕မွာ ကုိယ္ေလးယုိ႕ျပီးေနျကတဲ့
ဂါ၀ရတရားဘဲရွိပါေတာ့တယ္လို႕။
ကဲထားပါ ဇတ္လမ္းက မျပီးေသးဘူး။
ေနာက္ 3မွတ္တုိင္ေလာက္ေရာက္ေတာ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္တတ္လာတယ္။
ေကာင္ေလးက ျပာျပာသလဲနဲ႕ အတူတူထုိင္ျကတယ္ဆုိပါေတာ့။
ေအာ္ အခုမွ သေဘာေပါက္လုိက္တယ္ သူ႕ေကာင္မေလးနဲ႕အတူထုိင္ဘုိ႕အတြက္
ကၽြန္မကုိ ေနရာ ေရြ႕မေပးတာကုိးလုိ႕
အင္း အေတြးေတြက ရွည္သြားပါေတာ့တယ္။
ကၽြန္မဆင္းခါနီးမွာ အဲဒီေကာင္ေလးေရွ႕ကုိသြားရပ္ျပီး
ခပ္တည္တည္နဲ႕ျကည့္ခဲ့ပါတယ္။
ကုိယ္ခ်စ္ခင္တဲ့ မိန္းခေလးအတြက္ ေနရာေပးခ်င္တဲ့စိတ္ထားက ေကာင္းပါတယ္။
ကၽြန္မသာအဲဒီေကာင္ေလးေနရာမွာဆုိရင္ ဘာလုပ္မလဲလုိ႕ ကုိယ့္ကုိေတြးျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္မထိုင္စီးလာခဲ့မယ္ ေဘးမွာမလြတ္ရင္လည္း မိန္းခေလးတက္လာရင္
ကုိယ့္ေနရာကို ဖယ္ေပးမယ္။
မိန္းခေလးတက္မလာခင္ ကေလး၊အသက္ျကီးတဲ့လူ၊
ကုိယ္၀န္သည္ေတြတက္လာရင္ ဖယ္ေပးမယ္။
အင္း အဲဒီေကာင္ေလးလုိ အျကင္နာတရားမရွိလုိ အပ်ိဳျကီးျဖစ္ရတာလုိ႕ေျပာရင္လဲ
ခံရမွာပါဘဲ။
ေအာ္ .....ဒါတုိ႕ေခတ္တုန္းက ေက်ာင္းသားမွ မဟုတ္တာ ေတာထဲသြားေက်ာင္းေနရျပီး
လူ႕ေလာကကုိမသိတဲ့ လူမွဳေရးဆုိတာနားလည္ခြင့္မရတဲ့
ေခတ္သစ္ေက်ာင္းသားေတြဆုိေတာ့......

2 comments: