Friday, July 24, 2009

ဖုိးရွဳပ္

ကၽြန္မညီမက ဗရုတ္သုကၡေတြသာ လုပ္တတ္တာပါ။ သူက စိတ္ေကာင္းပိုရွိတယ္။ သနားတတ္တယ္။
တခါတေလမွာ သနားစိတ္က မ်ားျပီး ဖင္မႏို္င္ဘဲ ပဲျကီးဟင္းေတြ ေသာက္ေသာက္လာလုိ႕
ကၽြန္မတုိ႕ အျမဲစကားမ်ားရပါတယ္။
တခါေတာ့ သူ႕ကုိေျပာျပဘူးပါတယ္။
ဘုရားအေလာင္းေတာင္ ေမ်ာက္မင္းဘ၀မွာ ေခ်ာက္ကုိေက်ာ္ခါနီး ပုႏၷားကုိ ကယ္ခ်င္ေတာ့
ပုႏၷားအေလးခ်ိန္နဲ႕ညီမွ်တဲ့ ေက်ာက္တုန္းကို အရင္ ထမ္းျပီး အစမ္းခုန္ျကည့္ရေသးတယ္။
နင္လုိ သာမန္ေညာင္ည က မခ်င့္ခ်ိန္ဘဲ သူမ်ားကုိ သနားတဲ့စိတ္နဲ႕ ဇြတ္မလုပ္လာနဲ႕လုိ႕
ကၽြန္မက ေဒါသတျကီးေျပာေတာ့ သူက ထုံးစံအတုိင္း ဇတ္ထဲမွာေနာက္ပုိင္းမင္းသမီး
ဘ၀က လာတာေလ အျမဲမ်က္ရည္က်ပါတယ္။
သိတယ္မုိ႕လား ေနာက္ပုိင္းမင္းသမီးေတြက အငိုတုိ႕ အလြမ္းတုိ႕ပုိင္ရတယ္။
ကၽြန္မညီမက အိမ္ကေပးစားတာမဟုတ္ဘဲ သူတုိ႕စိတ္ျကုိက္ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျကတာေလ။
သူက သမီးႏွစ္ေယာက္မွာ အငယ္
သူ႕အမ်ိဳးသာက သား(4)ေယာက္ မွာ အငယ္ဆုံးျဖစ္တဲ့အျပင္ က်န္လူေတြက တစ္ေယာက္မွ အိမ္ေထာင္မက်ေသးေတာ့ ႏွစ္ဖက္မိဘေတြက တားမရလုိ႕သာပါ။ သိပ္ေတာ့ သေဘာက်တယ္ မဟုတ္ပါဘူး။
ကၽြန္မညီမကေတာ့ အဲဒီေနရာမွာ ကၽြန္မလုိ လုိက္မလုပ္ေတာ့ပါ။
ကၽြန္မကလည္း ကုိသာအျဖစ္မရွိတာ သူမ်ားလုပ္ရင္ေတာ့ အျမဲအားေပးတတ္တာမုိ႕
သူအိမ္ေထာင္ျပဳမွာကုိေထာက္ခံခဲ့ပါတယ္။ အေမ့ကြယ္ရာမွာေပါ့။
သူ႕ေယာကၡမေတြက ေက်ာင္းအုပ္ေတြမုိ႕ နေမာ္နမဲ့ႏိုင္တဲ့ ငါ့ညီမေတာ့ ဒုကၡလွလွ အျပင္ ျမျမနဲ႕ပါေတြ႕ေတာ့မွာလုိ႕
စုိးရိမ္ေနခဲ့မိပါတယ္။
အင္း အဲဒါက်ေတာ့ ဟုတ္သြားျပန္ပါတယ္။ ဘာသံမွ မျကားရပါ။
သူလက္ထပ္လုိက္တဲ့အတြက္ ကၽြန္မေနာက္ပုိင္းမွ က်ိတ္ျပီး အျမဲသေဘာက်တဲ့အခ်က္လဲရွိပါေသးတယ္။
လက္မထပ္ခင္အထိ ကၽြန္မသူ႕ကုိ အျမဲမုန္႕ဘုိးေပးရသလုိ ကၽြန္မအလုပ္လုပ္တဲ့စားေသာက္ဆုိင္က သူတုိ႕ တကၠသုိလ္သြားတဲ့
ေက်ာင္းကားဂိတ္နားမွာရွိတာမုိ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြေခၚလာျပီး မုန္႕လာစားသြားတတ္လုိ႕ပါဘဲ။
လက္ထပ္ျပီးေနာက္ပုိင္းမွာေတာ့ မုန္႕ဘုိးမေပးရေတာ့ပါ။
ေနာက္ထပ္သူ႕အတြက္ လုပ္စားလုိ႕ေကာင္းသြားတာကေတာ့ ႏွစ္ဖက္မိဘေတြအတြက္ ေျမးဦးေယာက္က်ာၤးေလး
ေမြးေပးလုိက္ႏိုင္တာပါဘဲ။ သူ႕သားကေလးက သူနဲ႕ရုပ္တင္မကဘူး စိတ္ပါတူသူပါ။
အိမ္ေထာင္က်သြားလုိ႕ ေရႊ၀ါေရ႕ ငါေတာ့ ဆုိျပီး အသံမျကားရတာ နည္းနည္းျကာေပမဲ့
သမုိင္းက တပတ္ျပန္လည္လာပါတယ္။
သူက ရန္ကုန္ကုိေျပာင္းေနတဲ့အခ်ိန္ ကၽြန္မကလည္း ရန္ကုန္ကုိအလုပ္ေျပာင္းရခ်ိန္ဆုိေတာ့
ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္ ဇတ္လမ္းကျပန္စပါေတာ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူ႕သားအျကီးေမြးခါနီးေပါ့။
မနက္အေစာျကီး ကၽြန္မအိမ္ကုိ လာႏိုးပါတယ္။ ငါဗိုက္နာေနျပီတဲ့။
ကၽြန္မလည္း ေဆးရုံကုိ သူနဲ႕အတူလုိက္သြားပါတယ္။ ဘယ္အထိလဲဆုိရင္ ေမြးခန္းအျပင္ခန္းအထိပါ။
ကၽြန္မက ေဆးရုံေတြမွာ ကေလးေမြးခါနီးနာလုိ႕ေအာ္တဲ့ လူနာေတြကုိ ျကည့္ျပီးရွက္တတ္ေတာ့
သူ႕ကုိလည္း နင္မေအာ္နဲ႕ေနာ္ က်ိတ္ခံလုိ႕ သတိေပးလုိက္ပါတယ္။
သူခမ်ာ သတိလစ္ျပီး ေသြးေပါင္ခ်ိန္ (0)ျဖစ္သြားတာေတာင္ မေအာ္ခဲ့တာမို႕ ငါ့ညီမေတာ္ေတာ္ဟုတ္သြားျပီလုိ႕
ထင္ခဲ့ပါတယ္။
သူ႕အိမ္က (5)ထပ္မွာမုိ႕ ကၽြန္မအိမ္ ပထမထပ္မွာ တစ္ပတ္ေလာက္ေနျပီး ေျပာင္းသြားပါတယ္။
ေျပာင္းသြားျပီးတစ္ညေန ေမြးျပီး(15)ရက္ေလာက္ထင္ပါတယ္။
ကၽြန္မရွိတဲ့ေအာက္ထပ္ကုိ ကေလးခ်ီျပီးေျပးဆင္းလားပါတယ္။
ငါေတာ့ သားကုိ အရက္ပ်ံနဲ႕ ကရုိက္မစ္ခ်ာ(ေလေဆး) မွားတုိက္မိျပီးတဲ့။
ေအာ္...........လုိ႕ေတာင္ မညည္းႏုိင္ဘဲ။
အိမ္နားက ကေလးဆရာ၀န္ဆီေျပးရပါေတာ့တယ္။
ကေလးဆရာ၀န္က ေသခ်ာေမးျပီး ခဏေစာင့္ျကည့္ပါတယ္။ ေနာက္စိတ္ခ်ရေတာ့မွ ျပန္လႊတ္လုိက္ပါတယ္။
အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာ သူ႕သားေလးက်န္းမာေရးက ေကာင္းေနေတာ့ ကၽြန္မတုိ႕က စျကပါတယ္။
နင္တုိက္လုိက္တဲ့အရက္ပ်ံေျကာင့္ ကေလးဗိုက္ထဲက ပုိးေတြ ေသကုန္တာလုိ႕ေလ။
သူ႕သားေလးေမြးေတာ့ ကၽြန္မကေန႕တုိင္း အလုပ္မသြားခင္ေစ်း၀ယ္ျပီး သူရွိတဲ့(5)ထပ္ကုိ တက္ပုိ႔ရပါတယ္။
ညေနခင္းရုံးက ျပန္လာရင္ တစ္ေခါက္သြားျကည့္ရပါတယ္။
အဲဒါေျကာင့္ ကၽြန္မက သူ႕သားကုိ ဖုိးရွဳပ္ လုိ႕နာမည္ေပးထားလုိက္ပါတယ္။
သူ႕အေမကေတာ့ ေအာင္ခန္႕ျဖိဳး လုိ႕ နံမည္ေပးပါတယ္။
အဲဒီနံမည္ေပးျပီးကတည္းက သူ႕သားေလးက အျမဲ ခန္႕ခန္႕ျကီးေနေတာ့တာပါဘဲ။
အရီအျပဳံးလည္းနည္းျပီး လူျကီးစတုိင္ေလးနဲ႕ပါ။
ေနာက္ ေဗဒင္တြက္ျကည့္ေတာ့ နံမည္စီးေနတာလုိ႕ေျပာတာနဲ႕ ေက်ာ္မင္းသူ လုိ႕ေျပာင္းလုိက္ခ်ိန္က စျပီး
သြက္လက္လာပါေတာ့တယ္။
တခါတေလမွာေတာ့လည္း မျမင္ႏိုင္တဲ့ အေျကာင္းတရားေတြ အမ်ားျကီးရွိတယ္ဆုိတာ ယုံရမလုိျဖစ္ေနပါတယ္။
သူ႕သားကလဲ သူ႕အေမလုိ ေျကာက္တတ္တဲ့ထဲမွာပါပါတယ္။
သူ႕အေမက အငယ္မေလးေမြးေနေတာ့ မလုိက္အားတာနဲ႕ ေက်ာင္းေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲကုိ ကၽြန္မလုိက္သြားပါတယ္။
သူက လူေကာင္ျကီးေတာ့ ဆရာမက သီခ်င္းဆုိတဲ့ေနရာမွာ မိုက္ခြက္ နားမွာ ေနရခ်ပါတယ္။
ပထမတီးလုံးစျပီးသီခ်င္းကုိအားရပါးရဆုိလုိက္ပါတယ္။
ပထမအသံတစ္ခုဘဲ က်ယ္က်ယ္ထြက္လာျပီး ေနာက္ပုိင္းမွာ အသံထြက္မလာဘဲ
ေနာက္ကုိ ခပ္ရုိ႕ရုိ႕ေလး ဆုတ္သြားတာေတြ႕လုိက္ပါတယ္။
အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္မက ေအာက္ဆင္းလာေတာ့ ေမးျကည့္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္တာတုန္းေပါ့။
သားအသံအက်ယ္ျကီးထြက္လာတာကုိ သားေျကာက္လုိ႕ပါတဲ့။
ကဲ ျကားဘူးပါသလား ကုိယ့္အသံကုိေတာင္ ကုိယ္ေျကာက္တဲ့ေကာင္မ်ိဳးပါ။
သူ ေသြးလြန္တုတ္ေကြးျဖစ္ေတာ့ ကေလးေဆးရုံမွာ ကၽြန္မသြားေစာင့္ပါတယ္။
သူ႕အေမ အိမ္ျပန္ခ်ိန္ပါ။ သူမ်ားကေလးေတြလုိ ဓါက္ဆားရည္ကုိ ေခ်ာ့တုိက္စရာမလုိဘဲ
ခဏတုိင္းေတာင္းေသာက္တတ္တာပါဘဲ။
သူမေသာက္ရင္ အျခားကေလးေတြလုိ႕ အပ္နဲ႕သြင္းရမွာ ေျကာက္လုိ႕တဲ့။
အင္း တခါတေလေတာ့လည္း ေျကာက္တတ္တာ ေကာင္းသားလုိ႕ ေတြးမိသြားပါတယ္။
ဒါေပမဲ့ ေယာက္က်ာၤးေလးတန္မဲ့ သနားတတ္ျပီး မ်က္ရည္က်တတ္တာကေတာ့
သူ႕အေမဗီဇပါလာတာေလဆိုျပီး ထားလုိက္ရပါတယ္။
တေန႕ ကၽြန္မက သူ႕အေမကုိ ငါမဂၤလာေဆာင္သြားစရာရွိတယ္လုိ႕ေျပာခ်ိန္မွာ သူက ျပန္ေျပာလာပါတယ္။
၀ါဦးတုိ႕အရြယ္က မဂၤလာေဆာင္ မသြားသင့္ဘူးတဲ့ ။ အသုဘ ပုိ႕ဘဲသြားသင့္တယ္တဲ့။
အသက္(40)ေက်ာ္ သူ႕အေဒၚအပ်ိဳျကီး ကုိေလ။
ကၽြန္မက ဘာျဖစ္လုိ႕တုန္းဆုိေတာ့။
မဂၤလာေဆာင္သြားရင္ နင့္အလွည့္ဘယ္ေတာ့လဲေမးရင္ အေျဖရခက္တယ္တဲ့။
အသုဘမွာ ဘယ္သူမွ နင့္အလွည့္ ဘယ္ေတာ့လဲလုိ႕ ႏွဳတ္ခြန္းဆက္ေလ့မရွိဘူးတဲ့။
ကဲ...............ကၽြန္မညီမနဲ႕ အပြဲပြဲႏြဲလာခဲ့ေပမဲ့။
ဒီတခါမွေတာ့ ဖုိးရွဳပ္ကုိ ကၽြန္မ အေလ်ာ့ေပးလုိက္ပါေတာ့တယ္။

2 comments:

  1. ;) .... ဟဟဟဟ ဟုတ္သားပဲ အစ္မ ရယ္.. သူေျပာတာ မွန္သားပဲ... အစ္မ မွာ အဲ့လုိ ညီမကေမြးတဲ့ တူေလးေတြ ရွိတာ အစ္မ ကံေကာင္းတယ္ေနာ္... း)

    ReplyDelete
  2. ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ တူေလးပဲ။
    မအယ္မလည္း အမရွိတယ္။ မအယ္က ထစ္ဆို မ်က္ရည္ ေပါက္ေပါက္က်။
    မမက စိတ္တိုေရာ။

    မအယ္

    ReplyDelete